Sunday

cuti rakyat..

Baru-baru ni gua dengar gua dan budak-budak sama aliran dengan gua dapat cuti panjang....gua pun xtahu apesal..yang gua tahu cuti...lame woo...lawyer pon tak pernah dapat cuti lame cmni..tak caye?tengok sini..

perh..gua da mula terbayang selekoh-selekoh maut yang akan gua tunjuk skill nanti..gua da terbayang bukit genting yang macam haram punya xbes..gua da mula terbayang highway karak yang tak berapa nak solid...kenderaan-kenderaan awam yang banyak mengeluarkan asap hitam...mat-mat rempit yang bawak moto macam haram tapi tak berani jugak nk potong gua...

gua mula terbayang awek-awek cun yang jaga tol, setiap kali gua lalu mesti menyapa 'hi' kat gua..awek stesen minyak shell..makcik cleaner kat r&r....serangga yang akan merempuh bizer helmet gua...cuaca panas...brother potong rumput tepi jalan...awek scoot...brother jpj macam gampang pnye blagak..polis cilake..macam-macam lagi..ah malas gua nk tulis....

Dalam masa beberapa jam lagi gua akan berangkat pulang ke kampung gua di barat kanada sana..perhh giler ah...
seronok...gua da deal dengan kerol nak blik sekali nek jet peribadi kitorang...

gua set nak gerak esok pagi dalam pukul 8..tapi tah la pagi gua selalu tersasar..keh3


p/s: gua akan merindui lu budak bulat..ngeh3

2 comments:

  1. berasa sebak pon ada tgk kwn2 mnggalkan aku d malim 10...huhuhu

    ReplyDelete