Thursday

menservis rumah...







Harini banglo bujang gua diservis oleh kerana penghuni banglo mewah ni akan bercuti panjang tak lama lagi....

gua memang optimis dalam bab kebersihan ni...awal subuh lagi gua dah bangun semangat punya pasal..lu orang kena mencontohi gua nih..keh3

penat juga la membasuh rumah ni,,bukan senang nk basuh banglo besar..gua ingat nk upah cleaner je cuci rumah gua...xde masa..sibuk dengan projek juta-juta...kena jugak la kerah tenaga malas budak-budak...

selepas habis seguni sabun serbuk, seribu gelen air paip, sebaldi peluh manusia dan 50 batang mop lantai akhirnya settle jugak kerja menservis..huh...giler wangi banglo nih...berkilat-kilat...seratus batu da nampak dia pnya kilat.....yusof haslam pon jeles tengok..


gua ingat esok lusa nak masuk pertandingan banglo terbersih la..keh3

2 comments:

  1. wow...gle pnye mewah bglo ko...
    blhla ak tmpang ek...huhu

    ReplyDelete
  2. ad bnyak blik kosong..ambik la..keh3

    ReplyDelete